Wednesday, July 25, 2007

diary

MARK THIS DAY

1.namangkot siya sa 'kon kung nakabayad na photocopy sa handouts....

2.gin hatagan ko ni Gem sang pic- gin paScan ko dayun....

3.naghimo ko group sa friendster na kacheapan man- hindi man ko kabalo mung...hope hindi maglabay sa mga critics

4. bwas ang exam sa Statistics- dapat good ang result kay difficult round daw ang midterm

5. si Chris naghinanginun naman- kulang sa humility

6.gincheck namun kung sin-o ang slave namon... la lang....

7. sang gapun si Buringot naman ang topic sa tsismis...

8. upod kami ni Germane gina sa Cafeteria kag magtsismisanay eh...

9.si RJ gin kigan ni Chris- kian lang daw maghibi ang isa...

10.tani la lang ko 70's na grade....

11.nabasa ko na ang resume gin email ni nang joan... himuon ko na resume ko....

12.puli na ko, mahal na bill ko sa internet... la pa ko kailis...

No comments: